Pokud zboží nefunguje a jsite si jisti, že nedošlo k porušení reklamačních podmínek. Přineste nám jej osobně, či zašlete na adresu sídla naší společnosti. Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE a balík nesmí být na dobírku, jinak nebude našim pracovníkem přijat ! Do balíku je nutné přiložit doklad, či jeho kopii o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.
O průběhu celé reklamace budete informováni emailem. Kdykoli si také průběh celého procesu můžete na kontaktním emailu info@elmo.cz. Do emailu předmětu emailu prosím uveďte REKLAMACE č.xxxx - číslo reklamované objednávky.
Je i v našem zájmu, aby reklamace proběhla bez zbytečných komplikací.
Kontaktujte prosím na info@el-mo.cz, uveďte číslo nákupního dokladu (fa), nebo čislo objednávky. Přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@el-mo.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte do 24 hodin zašlete mailem (info@el-mo.cz) nebo a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@el-mo.cz (přiložte kopii zápisu a uplatnění od Č.Pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@el-mo.cz a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmi byt použité – po použití (montáži, sestavení dílu dohromady atd.) nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodu zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně vyplní.